Yuru Yuri - 1. série

27.07.2014 10:13

Yo!
Jelikož je to léto, a v tomto anime je převážně léto, tak mi to nedalo a musím napsat recenzi (ale znáte to, moje recenze... :D ). Navíc je to moje asi 2. nejoblíbenější anime :3
Tákže...

YURU YURI - SEASON 1.

(překlad jsem nenašla, ale stejně by asi nedávál smysl :D) !!! TOTO ANIME NEOBSAHUJE YURI !!!

Počet episod: 12
bez věkového omezení

!Upozornění před četbou! - Článek může obsahovat spoilery (ikdyž tady to asi ani trochu nevadí :D) a navíc jsem to viděla taky několik měsíců zpět, tak nevím, jestli si toho budu tolik pamatovat, ale rozhodně si to anime někdy zopakuju.

 

POSTAVY (hlavní):

Akaza Akari - Je velmi milé děvče, které bohužel postrádá "viditelnost". Ano :D. Má takovou svoji "schopnost", že je strašně málo času na obrazovce a ostatní si ji málo všímají. V některých dílech se to přenese i na ostatní :D. Má starší sestru, která ji má až moc ráda.

Toshino Kyoko - Moje oblíbená postava! :D Kyoko je taková trochu deredere, nepostojí na jednom místě a má ráda zábavu. Někdy se zdá, že se chová trochu sobecky, ale nikdy to nemyslí zle. Má moc ráda Chinatsu (viz.níže), protože jí připomíná její oblíbenou anime postavu.

Funami Yui - Yui se chová nejdospějeli ze všech. Je moudrá, rozvážná a na venek i trochu přísná, ale ve skutečnosti je velmi milá a ochotná. :)

Yoshikawa Chinatsu - Chinatsu potkala Kyoko, Akari a Yui zcela náhodou, když se chtěla přidat do čajového klubu (viz. níže popis děje). Je hrozně roztomilá a vypadá přesně jako Mirakurun (postava u anime v anime :D ), a proto si ji Kyoko oblíbila. Chinatsu má ale nejraději Yui, a to Kyoko štve. Dost děsivě kreslí.

Samozřejmě jsou zde i další důležité postavy, ale tyto jsou ty úplně nejzákladnější. :)

Popis anime (stručně) :

Toto anime je ze života čtyř dívek, Akari, Yui, Kyoko a Chinatsu. Nemá tak úplně děj, každý díl je o jednom z jejich zážitků :) . Zažívají spoustu dobrodružství a zábavy.
 

Moje hodnocení anime :

Mám ráda komedie, to už asi víte, a toto anime byla skvělá komedie :D . Skvělé pracování s povahami postav, dobrá kresba.
Rozhodně 10/10 :)
 

Oblíbené scény! :D : 

Já nevím... Celé to anime byla oblíbená scéna! :D Ale asi určitě musím zmínit Kyoko - rajče, Kyočiny představy o drdolech Akarin a kresby od Chinatsu :D.

Tak jste se dočetli až do konce :) Nezapomeňte dát hlas do ankety! ;)
Tákže čtěte, sledujte, checkujte a užívejte! ;)