Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan

30.06.2014 10:50

Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan - vraždící andílek Dokuro-chan
Počet sérií: 2
Počet dílů v 1. sérii: 4 OVA
Počet dílů v 2. sérii: 2 OVA
Bez věkového omezení. (ale já bych ještě napsala upozornění, že při sledování tohoto anime hrozí, že vám vyteče mozek ušima. :D)

!Upozornění před četbou! - článek je psaný z mé vlastní hlavy, může obsahovat spoilery! I když... je to taková kravina, že to asi ani vadit nebude... :D

Postavy:

Dokuro Mitsukai - Je vraždící anděl z budoucnosti. Přišla chránit školáka Sakuru (viz. níže), kterého chce zabít Sabato (viz. níže :D). Dokuro ho i za malinký pohled, který ji připadá úchylný, tak 10x denně rozmetá na kousky svým kyjem, vyvrtá mu do těla díru nebo mu prostě urazí hlavu. Milé. (Sice ho pak vždycky svým kouzlem oživí, ale i tak to nemusí být příjemné :D). Ale je fakt, že pokud zrovna Dokuro není od krve, je roztomilá :D .


Sakura Kusakabe - Sakura je normální kluk, teda, až do té doby, než se mu do bytu nastěhuje Dokuro - anděl z budoucnosti. Miluje jednu pěknou dívku ze školy, bohužel mu Dokuro vždycky přerazí cestu.

Sabato-chan - Ano, nepodařilo se mi najít její celé jméno... :D Sabato je taktéž anděl z budoucnosti. Snaží se zabít Sakuru, ale nehodlá ho oživit, jako to dělá Dokuro.

Jsou tam i další takové "hlavnější" postavy, ale ty se mi nechcou vypisovat... :D

Popis anime (stručně):

No... Řeknu to fakt zkráceně :D . Prostě za Sakurou přiletěly ty 2 z budoucnosti, Dokuro aby ho ochránila, Sabato ho chce zabít. Chce ho zabít, protože v budoucnosti má v nějakém záchvatu své pedofilie vynaleznout sérum, které zastaví růst dívek ve 12 letech. Dokuro ho chrání, protože ho má ráda (ano, svou lásku mu dává najevo tím, že ho brutálně zabíjí :D ). Pak se tam objeví i další andělé a postavy, ale ty jsou už takové... podstatné i nepodstatné zároveň :D .

Moje hodnocení anime:

Já mám ráda komedie, ale myslím, že toto byl špatný pokus o komedii... Taky to bylo dost brutální, a nelíbily se mi scény, kde je prostě vystřihlá opičí hlava z reálného života a dána místo lidské anime hlavy... Místy to i vtipné bylo, to jo :D ... A celkem dost ecchi. No, dokoukat to bylo pro mě trochu utrpení, ale každému se líbí něco jiného :D.
5/10,  za nápad... :D

Oblíbené scény:

Hmm... žádné... :D Ale má to brutální opening, to se musí uznat :D
https://www.youtube.com/watch?v=kL3remBDiy0

Okey, konečně jsme na konci :D. Doufám, že se článek líbil, a nezapomeň dát hlas do ankety! ^^